Overslaan en naar de inhoud gaan
Hoofdmenu links
Portfolio
Over ons
Logo
VANELDIJK
Hoofdmenu rechts
Artikelen
Contact
Logo op mobiel
VANELDIJK
Laat artikelen zien over
Alles
checklists
drupal
google analytics
internet marketing
Intranet
joomla
open source
security & privacy
seo
usability
webdesign
wordpress
Wat is een landingspagina en waarom heb je die nodig?
Een landingspagina is een pagina binnen je website waarnaar je verwijst vanuit andere media. Denk aan een link vanuit een adwords campagne. Een landingspagina zorgt voor meer conversie. Maar waarom is dat? En waar moet een landingspagina aan voldoen?
Door
Thomas van Eldijk
Wat zet je in de footer van je website?
De footer kan een redmiddel zijn voor bezoekers die niet direct kunnen vinden wat ze zoeken. Maar hoe ziet de ideale footer eruit en welke links plaats je wel en welke niet in de footer?
Door
Thomas van Eldijk
Drupal Paragraphs, de volgende stap in content publicatie?
Je content met paragraphs opzetten binnen Drupal biedt je heel veel mogelijkheden om je content mooier en beter leesbaar in te richten. Maar wat zijn paragraphs precies en hoe werkt het?
Door
Thomas van Eldijk
De ultieme SEO-checklist: De 21 belangrijkste SEO-factoren
In deze ultieme SEO-checklist vind je 21 SEO-checks die ervoor zorgen dat je website beter wordt gevonden in Google. Kun je ze allemaal afvinken? Dan is je website 100% SEO-proof!
Door
Thomas van Eldijk
Wat zijn de voor- en nadelen van Hotjar
Hotjar is een ideale tool voor degenen die meer inzicht willen in het gedrag van de bezoekers op hun website. Het is makkelijk op te zetten maar wat zijn de valkuilen aan het gebruik van Hotjar?
Door
Thomas van Eldijk
Vijf redenen waarom animatie écht werkt
Met bezoekers die vooral scannend lezen en razendsnel (denken te) begrijpen is een boodschap écht overbrengen best lastig. Inspelen op een korte aandachtsspanne is essentieel. En dat is precies wat een animatie doet.
Door
Tom Jonkman
Hoe moet ik mijn content opmaken?
De content van je website is belangrijk. De content moet tekstueel kloppen en informatief zijn voor je bezoekers. Maar je kunt met de opmaak van je content de bezoeker ook een goed gevoel geven. Hoe je dat het beste doet, leg ik uit in dit artikel.
Door
Robert Roose
8 tips voor de perfecte titel die zorgt voor meer bezoekers
Op je website is de titel veruit het belangrijkste element van je pagina. Het bepaalt of bezoekers je pagina te zien krijgen in de zoekresultaten en of ze erop klikken. In dit artikel vind je 8 tips waarmee je de perfecte titels kunt creëren.
Door
Thomas van Eldijk
Wat is Content Marketing?
In plaats van adverteren, probeer je met interessante content de aandacht te vangen van je doelgroep. Dit noemen we contentmarketing en het werkt zo goed omdat je precies de doelgroep kunt bereiken die je wilt bereiken, voor een relatief kleiner budget. Daarnaast raakt je doelgroep eerder overtuigd omdat je in de content je kennis kunt etaleren.
Door
Thomas van Eldijk
Wat is Marketing Automation nu precies? En hoe zet je in een paar uur een campagne op?
Wil je weten wat marketing automation nu precies is? En wil je weten hoe je binnen een paar uur een marketing automation-campagne opzet? In dit artikel leg ik uit wat marketing automation precies is, wat de voordelen zijn en hoe je zelf een start kunt maken met marketing automation.
Door
Thomas van Eldijk
Wat maakt een corporate website effectief?
Een effectieve corporate website werkt als een machine; een contentmarketing-machine die leads produceert. Aan de ene kant stop je er content in, aan de andere kant komen er leads of een goed imago uit.
Door
Thomas van Eldijk
De mini internetmarketing-strategie, haal meer uit je website in zo'n weinig mogelijk tijd.
Wanneer je met internetmarketing aan de slag gaat duizelt het je van de dingen die je moet doen. In de werkelijkheid hebben we niet zoveel tijd voor het promoten van onze online activiteiten. Simpelweg omdat andere werkzaamheden vaak meer prioriteit hebben.
Door
Thomas van Eldijk
Wat voor een content moet ik schrijven?
In dit artikel deel ik een model dat je helpt bij het schrijven van content voor verschillende doelgroepen. Op deze manier zorg je ervoor dat je een zo groot mogelijk bereik hebt met je website.
Door
Robert Roose
Weinig tijd en toch nieuwe content?
Wil je meer bezoekers op je website? Dan is nieuwe content essentieel. De kans is groot dat je hier niet genoeg tijd voor hebt. In dit artikel geef ik een paar tips die je helpen bij het efficient publiceren van verse content.
Door
Thomas van Eldijk
Content marketing stroomlijnen met Drupal
Content marketing is dé manier om meer bereik, omzet, bekendheid en autoriteit te krijgen. Maar het maken van content is voor kleine en grote organisaties een hele uitdaging.
Door
Thomas van Eldijk