Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoofdmenu links

  • Portfolio
  • Over ons

Logo

  • VANELDIJK

Hoofdmenu rechts

  • Artikelen
  • Contact

Logo op mobiel

  • VANELDIJK
  • Alles
  • checklists
  • drupal
  • google analytics
  • internet marketing
  • Intranet
  • joomla
  • open source
  • security & privacy
  • seo
  • usability
  • webdesign
  • wordpress
Heeft jouw website de ideale landingspagina? Wat is een landingspagina en waarom heb je die nodig? Een landingspagina is een pagina binnen je website waarnaar je verwijst vanuit andere media. Denk aan een link vanuit een adwords campagne. Een landingspagina zorgt voor meer conversie. Maar waarom is dat? En waar moet een landingspagina aan voldoen? Door Thomas van Eldijk
Een goede footer kan de redding zijn voor je bezoekers. Wat zet je in de footer van je website? De footer kan een redmiddel zijn voor bezoekers die niet direct kunnen vinden wat ze zoeken. Maar hoe ziet de ideale footer eruit en welke links plaats je wel en welke niet in de footer? Door Thomas van Eldijk
Wordt een ontwerper van je content met Drupal Paragraphs Drupal Paragraphs, de volgende stap in content publicatie? Je content met paragraphs opzetten binnen Drupal biedt je heel veel mogelijkheden om je content mooier en beter leesbaar in te richten. Maar wat zijn paragraphs precies en hoe werkt het? Door Thomas van Eldijk
Maak je website beter vindbaar met deze ultieme SEO checklist De ultieme SEO-checklist: De 21 belangrijkste SEO-factoren In deze ultieme SEO-checklist vind je 21 SEO-checks die ervoor zorgen dat je website beter wordt gevonden in Google. Kun je ze allemaal afvinken? Dan is je website 100% SEO-proof! Door Thomas van Eldijk
Een pot ( jar) met lampjes erin. Wat zijn de voor- en nadelen van Hotjar Hotjar is een ideale tool voor degenen die meer inzicht willen in het gedrag van de bezoekers op hun website. Het is makkelijk op te zetten maar wat zijn de valkuilen aan het gebruik van Hotjar? Door Thomas van Eldijk
Vrouw die een animatie bekijkt op een tablet Vijf redenen waarom animatie écht werkt Met bezoekers die vooral scannend lezen en razendsnel (denken te) begrijpen is een boodschap écht overbrengen best lastig. Inspelen op een korte aandachtsspanne is essentieel. En dat is precies wat een animatie doet. Door Tom Jonkman
Het Garamon lettertype in een boek. Hoe moet ik mijn content opmaken? De content van je website is belangrijk. De content moet tekstueel kloppen en informatief zijn voor je bezoekers. Maar je kunt met de opmaak van je content de bezoeker ook een goed gevoel geven. Hoe je dat het beste doet, leg ik uit in dit artikel. Door Robert Roose
Foto van een notitieblok met daarop verschillende pogingen om de perfecte titel te creëren. 8 tips voor de perfecte titel die zorgt voor meer bezoekers Op je website is de titel veruit het belangrijkste element van je pagina. Het bepaalt of bezoekers je pagina te zien krijgen in de zoekresultaten en of ze erop klikken. In dit artikel vind je 8 tips waarmee je de perfecte titels kunt creëren. Door Thomas van Eldijk
De Albert Cuyp markt in Amsterdam: Net zoals op een fysieke markt moet je je content goed verkopen. Wat is Content Marketing? In plaats van adverteren, probeer je met interessante content de aandacht te vangen van je doelgroep. Dit noemen we contentmarketing en het werkt zo goed omdat je precies de doelgroep kunt bereiken die je wilt bereiken, voor een relatief kleiner budget. Daarnaast raakt je doelgroep eerder overtuigd omdat je in de content je kennis kunt etaleren. Door Thomas van Eldijk
Een bureau waarop gewerkt wordt aan marketing automation campagne Wat is Marketing Automation nu precies? En hoe zet je in een paar uur een campagne op? Wil je weten wat marketing automation nu precies is? En wil je weten hoe je binnen een paar uur een marketing automation-campagne opzet? In dit artikel leg ik uit wat marketing automation precies is, wat de voordelen zijn en hoe je zelf een start kunt maken met marketing automation. Door Thomas van Eldijk
corporate website op een laptop Wat maakt een corporate website effectief? Een effectieve corporate website werkt als een machine; een contentmarketing-machine die leads produceert. Aan de ene kant stop je er content in, aan de andere kant komen er leads of een goed imago uit.  Door Thomas van Eldijk
De mini internetmarketing-strategie, haal meer uit je website in zo'n weinig mogelijk tijd. Wanneer je met internetmarketing aan de slag gaat duizelt het je van de dingen die je moet doen. In de werkelijkheid hebben we niet zoveel tijd voor het promoten van onze online activiteiten. Simpelweg omdat andere werkzaamheden vaak meer prioriteit hebben. Door Thomas van Eldijk
Een ladder in het gras. Wat voor een content moet ik schrijven? In dit artikel deel ik een model dat je helpt bij het schrijven van content voor verschillende doelgroepen. Op deze manier zorg je ervoor dat je een zo groot mogelijk bereik hebt met je website. Door Robert Roose
Hoe kun je zo efficiënt mogelijk content maken Weinig tijd en toch nieuwe content? Wil je meer bezoekers op je website? Dan is nieuwe content essentieel. De kans is groot dat je hier niet genoeg tijd voor hebt. In dit artikel geef ik een paar tips die je helpen bij het efficient publiceren van verse content. Door Thomas van Eldijk
Een ruimte vol met verslaggevers die content produceren, controleren en publiceren. Content marketing stroomlijnen met Drupal Content marketing is dé manier om meer bereik, omzet, bekendheid en autoriteit te krijgen. Maar het maken van content is voor kleine en grote organisaties een hele uitdaging. Door Thomas van Eldijk

Adresgegevens

  • Brigittenstraat 13, 3512 KJ Utrecht
  • Tel: +31 30 659 0005
  • Privacyverklaring
  • Algemene voorwaarden

Service

  • Drupal Webdesign & Ontwikkeling
  • Drupal Support & Update abonnement

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

En je ontvangt net als 3.119 anderen een overzicht van onze nieuwste artikelen.

Splash Awards logo Drempelvrij logo Website van het jaar 2016 logo